.

.

מדף תקרה תלוי אמיסו מתלה יין הפוך, מתלה זכוכית יין תלוי ברזל בסגנון פשוט, מתלה לקישוט תקרה, מתאים לברים, מסעדות, מטבחים (צבע : שחור, גודל:

מדף תקרה תלוי אמיסו מתלה יין הפוך, מתלה זכוכית יין תלוי ברזל בסגנון פשוט, מתלה לקישוט תקרה, מתאים לברים, מסעדות, מטבחים (צבע : שחור, גודל:

דירוג מוצר:

ILS 3.33
כמות
בטופס נגיש להזמנה

* חומר : עשוי מתכת ולוח. כל קצה מלוטש היטב ובעל גימור חלק. כושר נשיאה, חיי שירות ארוכים. ליס חבילה : 2 איקס סוגר, 1 איקס לוח. * תליית ליצור שטח אחסון : זה 1 נדבך יצוק ברזל מדף, לא תופס הרבה מקום של הבית. להיפך, זה מדפים ברזל יהיה ליצור יותר שטח אחסון בשבילך כדי לעזור לך לארגן טוב יותר. יתר על כן, ניתן לתלות את מדף האחסון גם על הקיר לקבלת אפקט דקורטיבי. * פתוח אחסון עיצוב עבור נוח להביא : זה תקרת מדף, אשר נועד עם שטח אחסון פתוח, מבטיח אתה יכול לקחת דברים ישרה מבלי לפגוע ידיים. זה יכול לשמש כמתלה למטבח, כמתלה יין בבר או כמסגרת דקורטיבית בסלון. שימוש נרחב : ניתן לשלב מדפים תעשייתיים אלה עם סגנון ההתאמה של הבית ולהציב אותם במקומות רבים כמו מטבח/סלון/חדר אוכל/בר/בית קפה. הרכבה קלה : כולל צינורות ברזל, ברגים. רק להכין את תרגיל, ולאחר מכן בצע את תמונה להתקנה, תוכל למצוא התקנת המדפים הוא משב רוח. מותקן על קירות אריחי בטון וקירות לבנים וכו'. במקרה כל בעיה או שלך הם לא מרוצה התייעצות הוא תמיד בברכה. * חומר : עשוי מתכת ולוח. כל קצה מלוטש היטב ובעל גימור חלק. כושר נשיאה, חיי שירות ארוכים. ליס חבילה : 2 איקס סוגר, 1 איקס לוח. * תליית ליצור שטח אחסון : זה 1 נדבך יצוק ברזל מדף, לא תופס הרבה מקום של הבית. להיפך, זה מדפים ברזל יהיה ליצור יותר שטח אחסון בשבילך כדי לעזור לך לארגן טוב יותר. יתר על כן, ניתן לתלות את מדף האחסון גם על הקיר לקבלת אפקט דקורטיבי. * פתוח אחסון עיצוב עבור נוח להביא : זה תקרת מדף, אשר נועד עם שטח אחסון פתוח, מבטיח אתה יכול לקחת דברים ישרה מבלי לפגוע ידיים. זה יכול לשמש כמתלה למטבח, כמתלה יין בבר או כמסגרת דקורטיבית בסלון. שימוש נרחב : ניתן לשלב מדפים תעשייתיים אלה עם סגנון ההתאמה של הבית ולהציב אותם במקומות רבים כמו מטבח/סלון/חדר אוכל/בר/בית קפה. הרכבה קלה : כולל צינורות ברזל, ברגים. רק להכין את תרגיל, ולאחר מכן בצע את תמונה להתקנה, תוכל למצוא התקנת המדפים הוא משב רוח. מותקן על קירות אריחי בטון וקירות לבנים וכו'. במקרה כל בעיה או שלך הם לא מרוצה התייעצות הוא תמיד בברכה. ? מתלה אחסון התקרה מתאים מאוד לקישוט כל מיני חדרים מבולגנים. יש לו שטח אחסון גדול והוא מעשי מאוד. זה הוא חובה קישוט עבור כל חדר.● מפרט מבוא● חומר : מתכת ולוח● גודל : 80 x 30 x 80 ס "מ , 100 x 30 x 80 ס" מ , 120 x 30 x 80 ס "מ● לוח עובי : 2 ס" מ● צבע : שחור● סגנון : אירופאי רטרו● התקנה : מותקן על אריח בטון, קירות לבנים, קירות וכו'. שם : דוכן פרחים / מדף יין / מדף תקרה תלוי רשימת חבילות : 2 סוגריים 1 לוח?בבקשה לאפשר 1-3 סנטימטר שגיאה בשל מדידה ידנית. לוודא לא אכפת לך לפני שאתה הצעת.בשל ההבדל בין מסכים שונה, התמונה עשויה שלא לשקף את הצבע האמיתי של הפריט. תודה!.

המאפיינים העיקריים

בחירת הקונה