.

.

מדפים צפים של QTT מדף קיר סגנון רטרו צף עם אחסון וו מעץ תצוגת מגירת מסגרת מגהץ מדף צף מדף קיר דקורטיבי מסגרת חדר שינה

מדפים צפים של QTT מדף קיר סגנון רטרו צף עם אחסון וו מעץ תצוגת מגירת מסגרת מגהץ מדף צף מדף קיר דקורטיבי מסגרת חדר שינה

דירוג מוצר:

ILS 306.29
כמות
בטופס נגיש להזמנה

★ מדף הקיר הזה העשוי מעץ וברזל מצופה בצבע רעיל NOX, ידידותי לסביבה ויציב. ★ מדפים קטנים ומקסימים : או מדף ספרים קטן אבל אידיאלי להוסיף כמה פופ צבעים על קיר רגיל. ★ יש עם הוראות חומרה ופירוט, כל שאלה אנא צור קשר איתנו. ★ כולל סגנון רטרו עם גימור לפיד עץ וסוגריים מתכת תעשייתיים, מדף דקורטיבי נחמד ושילוב DIY אינסופי על הקיר מחכה לכם. ★ מידות : 84*34*21 ס"מ. ♥ מפרט : ♥ חומר : עץ ומתכת ♥ שיטת התקנה : בורג משובץ ♥ שימושים : מתאים לסלון ביתי, בר, KTV, חנות בגדים, בית קפה וכו '. ♥ הסל במתלה ניתן לניתוק וניתן לאחסן אותו מזרח. ♥ יש וו בתחתית המתלה, ניתן לחליק את הוו ולא לתקן, וניתן למקם את הבגדים, התיקים, הספלים וכו '. ♥ תזכורת : כל המוצרים נלקחים בעין. בשל בעיית נורות הצילום ותצוגת המסך, יתכן שיש סטייה קלה של בהירות הצבע. גודל המוצר נמדד ידנית. אנא עיין באובייקט האמיתי שהתקבל. ♥ הערה : מוצר זה מוכר רק מדפים, אינו כולל קישוטים אחרים.-תיאור גודל : מדידה ידנית, תהיה שגיאה של 1-2 ס"מ, תלוי בגודל בפועל.

המאפיינים העיקריים

♥Material:
Wood and Metal
♥Installation method:
screw embedded
♥Uses:
Suitable for home living room, bar, KTV, clothing store, coffee shop, etc.
♥The basket in the rack is detachable and can be stored in the east.:
♥There is a hook at the bottom of the rack, the hook can be slid and not fixed, and the clothes, bags, cups, etc. can be placed.:
♥Reminder:
All products are taken in kind. Due to the problem of shooting lights and screen display, there may be a slight deviation of color brightness. The product size is manually measured. Please refer to the actual object received.
♥Note:
This product only sells shelves, does not include other decorations.
-- Size Description:
Manual measurement, there will be 1-2cm error, depending on the actual size

בחירת הקונה