.

.

DXMRWJ 100 יחידות/לוט אוקטגון איטום חרוזי שעווה

DXMRWJ 100 יחידות/לוט אוקטגון איטום חרוזי שעווה

דירוג מוצר:

ILS 98.90
כמות
בטופס נגיש להזמנה

1. מכס, ביטחון, בנקאות, ביטוח, שיפוט ומחלקות אחרות. אנטי-מרפאים של אריזת טבק/אלכוהול/תה תעשיית תה, אנטי-מרוחקים של הקוסמטיקה. 2. מלאכות ומתנות בכיתה גבוהה, כלי כתיבה, צרכים יומיומיים, מתנות מלאכה, הזמנה. 3. למסמכים חשובים ומזכרות פרטיות כדי להימנע מגניבה, כמו גם לאטום חפץ, ישמשו שעווה איטום וחותם מיוחד. 4. עבודת יד אישית, חשבון ידני, אמנות DIY, אריזת מתנה של פרחים יבשים וכו '. 5. זה מגניב ל- DIY, לצבוע עם מברשת צבע, לאסוף או לתת אותה לחבר. 1. מכס, ביטחון, בנקאות, ביטוח, שיפוט ומחלקות אחרות. אנטי-מרפאים של אריזת טבק/אלכוהול/תה תעשיית תה, אנטי-מרוחקים של הקוסמטיקה. 2. מלאכות ומתנות בכיתה גבוהה, כלי כתיבה, צרכים יומיומיים, מתנות מלאכה, הזמנה. 3. למסמכים חשובים ומזכרות פרטיות כדי להימנע מגניבה, כמו גם לאטום חפץ, ישמשו שעווה איטום וחותם מיוחד. 4. עבודת יד אישית, חשבון ידני, אמנות DIY, אריזת מתנה של פרחים יבשים וכו '. 5. זה מגניב ל- DIY, לצבוע עם מברשת צבע, לאסוף או לתת אותה לחבר. רטרו איטום גלולות שעווה גרעינים וינטג 'חותמת חותמת חותמת חותמת חותמות לחתונה למעטפה חתונה שעווה איטום עתיקה 100 יחידות במפרט שקיות : חומר : שעסה : בערך 100 יחידות לשקית, קוטר 8 מ"מ/0.31 יישום : מיוחד לחותם חותמת שעווה חותמת : א-שישה : בערך 2 -3 PCs יכולים לערוך אירועים ניתנים לניתוח : 1. מכס, ביטחון, בנקאות, ביטוח, שיפוט ומחלקות אחרות. אנטי-מרפאים של אריזת טבק/אלכוהול/תה תעשיית התה, אנטי-מרוחקים של קוסמטיקה .2. מלאכות ומתנות בכיתה גבוהה, כלי כתיבה, צרכים יומיים, מתנות מלאכה, הזמנה .3. עבור מסמכים חשובים ומזכרות פרטיות כדי להימנע מגניבה, כמו גם לאטום חפץ, ישמשו שעווה איטום וחותם מיוחד. עבודת יד אישית, חשבון ידני, אמנות DIY, אריזת מתנה של פרחים יבשים וכו '.5. זה מגניב ל- DIY, לצבוע עם מברשת צבע, לאסוף או לתת אותו לחבר. הערה : בגלל הצג והשפעה האור השונה, הצבע בפועל של הפריט עשוי להיות שונה במקצת מהצבע שהוצג בתמונות. תודה! אנא אפשר סטיית מדידה של 1-3 ס"מ בגלל מדידה ידנית. חותמת שעווה דקורטיבית של חותמת נרות נרות.

המאפיינים העיקריים

Material:
wax
Quantity:
about 100pcs per bag, diameter 8mm/0.31in
Application:
Special for seal of wax seal stamp
Color:
A-H
Use:
about 2-3pcs can make a seal
Applicable occasions:
1. Customs, security, banking, insurance, judicial and other departments. Anti-counterfeiting of tobacco/alcohol/tea industry packaging, anti-counterfeiting of cosmetics.:
2. Top grade crafts and gifts, stationery, daily necessities, craft gifts, invitation.:
3. For important documents and private keepsakes to avoid stealing, as well as to seal an object, sealing wax and special seal shall be used.:
4. Personal handwork, manual account, art DIY, dry flower gift packaging, etc.:
5. It's cool to DIY, paint with a paintbrush, collect or give it to a friend.:
Note:
Due to the different monitor and light effect, the actual color of the item might be slightly different from the color showed on the pictures. Thank you!:
Please allow 1-3cm measuring deviation due to manual measurement.:
DIY Scrapbook Candle Stamp Decorative Wax Seal :

בחירת הקונה