.

.

PITHSDP אגרוף חרוט עץ עץ פחמן גבוה, חליל שבב מוגדל, חלק ושטוח לפלדת אל חלד, פלדת מת, סגסוגת אלומיניום, פלדת פחמן גבוהה

PITHSDP אגרוף חרוט עץ עץ פחמן גבוה, חליל שבב מוגדל, חלק ושטוח לפלדת אל חלד, פלדת מת, סגסוגת אלומיניום, פלדת פחמן גבוהה

דירוג מוצר:

ILS 31.60
כמות
בטופס נגיש להזמנה

חומר מעולה - המורכב מחומר מפלדת פחמן גבוהה, עמיד בפני השפעה, עמיד בפני בלאי, קשיות גבוהה, קשיחות סופר ועמידות לחיי שירות ארוכים. עיצוב חוט עמוק ועיצוב אנטי החלקה על חריץ - עיצוב חוט עמוק עוזר לכם לפצל עצי הסקה גדולים בקלות, תוכלו בקלות לשפוך עצי הסקה גדולים, עץ בבית. זהו כלי של יעילות, העיצוב נגד החלקה של החריץ יכול לעבוד במשך זמן רב, מה שהופך את דמי העבודה. עיצוב יעיל וצורת חרוט - צורת החרוט הופכת אותו כמו בורג להקיפה עצמית, קידוח קל לעץ. קידוח פיצול העץ הוא כלי יעיל לחיתוך ישיבות ולהגדיל את הפרודוקטיביות. שירות : אם יש לך שאלות, אנו מספקים שירות לקוחות 24 שעות ביממה. זה הביטחון שלנו באיכות המוצר והמחויבות שלנו ללקוחות. סוג עץ רלוונטי - אלון מפוצל, היקורי, אגוז, שקמה וכו '. חומר מעולה - המורכב מחומר מפלדת פחמן גבוהה, עמיד בפני השפעה, עמיד בפני בלאי, קשיות גבוהה, קשיחות סופר ועמידות לחיי שירות ארוכים. עיצוב חוט עמוק ועיצוב אנטי החלקה על חריץ - עיצוב חוט עמוק עוזר לכם לפצל עצי הסקה גדולים בקלות, תוכלו בקלות לשפוך עצי הסקה גדולים, עץ בבית. זהו כלי של יעילות, העיצוב נגד החלקה של החריץ יכול לעבוד במשך זמן רב, מה שהופך את דמי העבודה. עיצוב יעיל וצורת חרוט - צורת החרוט הופכת אותו כמו בורג להקיפה עצמית, קידוח קל לעץ. קידוח פיצול העץ הוא כלי יעיל לחיתוך ישיבות ולהגדיל את הפרודוקטיביות. שירות : אם יש לך שאלות, אנו מספקים שירות לקוחות 24 שעות ביממה. זה הביטחון שלנו באיכות המוצר והמחויבות שלנו ללקוחות. סוג עץ רלוונטי - אלון מפוצל, היקורי, אגוז, שקמה וכו '. מפרט : סוג פריט : חומר אגרוף חרוט עץ : יישום פלדת פחמן גבוהה : קידוח עץ שימוש : מקדח פטיש כיצד להשתמש : פשוט התקן את המקדחה במקדחה החשמלית, וניתן לרסס את ראש העץ בקלות בעת קידוח עץ. אין צורך להזיז את הלהב, אין צורך לדאוג שהילד שלך ינער את הגרזן. רשימת חבילות : 1 x אגרוף חרוט עץ 1 x שוק עגול 100% שביעות רצון מובטחת : אנו מחויבים לספק מוצרים באיכות גבוהה ושירות מעולה. אנו לוקחים את דעתך כעדיפות ומצפים לשגשג על האמון והתמיכה שלך. אם יש לך שאלה כלשהי, אל תהסס לפנות אלינו.

המאפיינים העיקריים

Item Type:
Wood Cone Punch
Material:
High carbon steel
Application:
Wood drilling
Use:
Hammer drill
How to Use:
Just install the drill bit into the electric drill bit, and the wood head can be sprayed out easily when drilling wood. No need to move the blade, no need to worry about your child shaking the axe.
Package List:
1 x Wood Cone Punch:
1 x Round Shank  :
100% Satisfaction Guaranteed:We are committed to providing high quality products and excellent service. We take your opinion as priority and expect to thrive on your trust and support. If you have any question, don't hesitate to contact us. :

בחירת הקונה