.

.

מכונת בועת תנועת נוזלים בצורת ביצה מלמטה למעלה כדי לפרוץ חיקוי צעצועים געשיים צעצועים חישוניים צעצועים (2 יחידות בחפיסה)

מכונת בועת תנועת נוזלים בצורת ביצה מלמטה למעלה כדי לפרוץ חיקוי צעצועים געשיים צעצועים חישוניים צעצועים (2 יחידות בחפיסה)

דירוג מוצר:

ILS 2.33
כמות
בטופס נגיש להזמנה

צעצוע מרגיע מרגיע נהדר : צעצועי טפטוף שמן איטיים וטיפות קצביות משפיעות מאוד מרגיעות. שלווה וכינים : לרמוז את זה להעיף אותו וזה יתחיל שוב ושוב! בועות תנועה נוזליות אלה יפעלו באופן פעיל כדי להקל על הלחץ שלך. צעצוע טיימר בועת נוזל מושלם : זה אחד מצעצועי ההרפיה המגניבים ביותר. הצעצוע המגניב הזה למשחק חושי מספק הזדמנות מרתקת לעדן כישורי מעקב חזותיים עם זרימת הבועות הקצבית שלה. צעצוע עדין לקשקש שנעים את העין ומקל על הנוחות. מתנות מדהימות : שהם מאוד ניידים וניתן לשחק בהם בכל מקום כמו הספרייה, בתי ספר, כיתות, משרדים, ברכב, באוטובוס או במטוס. בגלל הגודל הקטן, מדובר בצעצועי נסיעה נהדרים ויכולים להתאים לכיסים קטנים, ארנקים וחריצי תיקים. יתר על כן, אלה יכולים לשמש לטובת מפלגה או כפעילות מפלגתית וגם גדולים כמו פרס או תמריץ. Jrlajrl אנו מציעים אחריות ללא טרחה של 90 יום ומספקים תמיכה ידידותית וקלה להגיע. אם יש לך חששות, אנא פשוט צור איתנו קשר להחלפה או לקבל כסף בחזרה. תיאור המוצר : המבעבע בצורת ביצה הוא צעצוע חושי נוזלי המחקה את התהליך של התפרצות וולקנית ועוזר לך להירגע אחרי יום מלחיץ. זה מפחית לחץ שאתה יכול לקחת איתך! חֲבִילָה : ? צעצוע נוזלי חושי בצורת ביצה (אדום) x 2 צעצוע נוזלי חושי בצורת ביצה (כחול) x 2 בסיס (אדום) x 2.

המאפיינים העיקריים

בחירת הקונה